Exchange KAIST - Reisverslagen van Bart van Donkelaar - WaarBenJij.nu Exchange KAIST - Reisverslagen van Bart van Donkelaar - WaarBenJij.nu

Exchange KAIST

Als onderdeel van mijn master ga ik een half jaar studeren in Zuid-Korea, aan KAIST (Korea Advanced Institute of Science & Technology). Ik begin mijn reis op 6 februari wanneer ik naar Japan vlieg. Hier zal ik zo'n twee weken rondreizen, waarna ik op 23 februari ga beginnen in Korea.

Hier zal ik proberen af en toe een verslag te plaatsen om een beeld te geven wat ik mee maak.

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2017

Taiwan, Canada en weer op weg naar huis!

30 Mei 2017

Bezoek uit NL, en het zit er alweer bijna op..

18 April 2017

Midterms @KAIST, en het is opeens groen..

22 Maart 2017

Daejeon, Yongpyong en Gyeongju

01 Maart 2017

Laatste week Japan, en Korea!
Bart

Actief sinds 16 Jan. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2432

Voorgaande reizen:

06 Februari 2017 - 31 Juli 2017

Exchange KAIST

Landen bezocht: